Tu i teraz

Spotkania z psychologią kontemplatywną (mindfulness i compassion) dla kobiet
Pierwsze spotkanie otwarte (bezpłatne).

Tu i teraz

Spotkania z psychologią kontemplatywną dla kobiet

4 spotkania z psychologią kontemplatywną (mindfulness i compassion). Dla kobiet.

Medytacja oparta na uważności, mindfulness w działaniu, compassion.

mindfulness i compassion - spotkania dla kobiet

Wyobraź sobie: wiosenny wieczór, przytulna sala Life Lab. Wspólna medytacja. Kontaktujemy się z tym, co jest w nas − właśnie teraz. Zwracamy uwagę na doznania, dotykamy emocji, zauważamy myśli.

Pozwalamy sobie po prostu być. Z łagodnością i akceptacją.

Włączamy ciekawość.
Eksplorujemy.
Pogłębiamy świadomość − pomagają nam w tym ćwiczenia i głęboka, autentyczna wymiana.

Słuchamy z uważnością.
Mówimy z serca.

Jeśli coś z tego w Tobie rezonuje i jakiś głos wewnątrz Ciebie mówi TAK, zapraszam Cię serdecznie na cykl 4 spotkań z psychologią kontemplatywną. Z mindfulness (uważnością) i compassion (współczuciem i współodczuwaniem). W codziennym życiu.

Pomysł na ten cykl wziął się z tęsknoty za prawdziwym spotkaniem kobiet. Spotkaniem, które oprócz tego, że daje możliwość wspólnej praktyki mindfulness i compassion, daje też możliwość autentycznego bycia ze sobą.

Te spotkania są dla Ciebie, jeśli…

  • masz poczucie, że twoje życie przebiega gdzieś obok i trudno Ci się zatrzymać,
  • ciągle chcesz być tam, gdzie Cię nie ma,
  • ciągle się martwisz, niepokoisz, stresujesz,
  • zauważasz, że często się osądzasz, krytykujesz i dokopujesz sobie,
  • ciągle odtwarzasz w myślach to, co już było − te same dialogi i monologi, żale i smutki,
  • chcesz dać sobie więcej spokoju, nauczyć się, jak przebywać częściej w teraźniejszości,
  • jesteś ciekawa tego, co się dzieje w Tobie − Twoich doznań, emocji, myśli, jeśli chciałabyś przyjrzeć się temu z ciekawością i łagodnością, w grupie życzliwych kobiet,
  • jesteś jesteś ciekawa świata, na który można spojrzeć inaczej, bardziej świeżo, bezpośrednio, bez filtrów, które mówią „to znam”, „tego nie lubię”, „to nudne”.
  • tęsknisz za prawdziwą, autentyczną komunikacją,
  • chciałabyś sprawdzić, czym jest medytacja oparta na uważności i w czym może Ci pomóc.
mindfulness i compassion dla kobiet

Jak, gdzie, kiedy…

mindfulness dla kobiet

Czas:

4 środy, od 18.30 do 20.30: 22 marca 29 marca 5 kwietnia 12 kwietnia

Miejsce:

Life Lab
ul. Dietla 97/9

Koszt:

Pierwsze spotkanie (22 marca) bezpłatne (będzie się można na nim  zapisać na pozostałe spotkania).

Koszt: 150 zł (całość).

Life Lab

Program

Tu i teraz - spotkania z mindfulness dla kobiet
  1. Mindfulness i medytacja

Do czego może się przydać mindfulness?
Co nam daje bycie tu i teraz?
Po co medytować i jak wygląda praktyka medytacji?
Po co oddychać świadomie?

  1. Ciało

Jak wykorzystać mindfulness, by zwiększyć świadomość ciała?
Uważność i zmysły.
Jak stosować mindfulness w codziennym życiu?

  1. Emocje

Mindfulness i zwiększanie świadomości emocji.
Czym są emocje?
Jak postępować z trudnymi emocjami, żeby ich nie tłumić i nie odreagowywać?

  1. Umysł

O tym, jak myśli kształtują nasz świat i stosunek do samych siebie.
Jak nasze przekonania ograniczają to, kim jesteśmy i jak widzimy rzeczywistość.
O tym, jak zauważać, że “myśli to tylko myśli”.

Masz pytanie? Napisz do mnie  lub zadzwoń: 511 04 28 28

Pin It on Pinterest